Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.10.2009 16:54 - Нищо ново
Автор: pergynt Категория: Бизнес   
Прочетен: 631 Коментари: 0 Гласове:
2



Оглежда ли ли сте  скоро хората около себе си? Звучи ли ви познато "Мен вчера ме увлониха" или "Абе този петък не ми платиха заплатата?" На мен да - чувам го постоянно от много места и гледам как приятели и познати го закъсват изведнъж както всичко досега беше цветя и рози, излизаше се нонстоп и т.н. Абе с една дума Siesta... Е не,че не сме работили. Работеше се здраво, поне аз винаги съм работил така и събота, че и в неделя, когато се наложи. Нормално да ви кажа. Аз първо съм работохолик, второ строителството си вървеше с пълна пара - нямаше за кога да се почива... и така до към средата на годината. После... повечето целокупно гризнахме дървото от последния мангал общ работник до шефа в уютния си офис, който, май май, не му се струва чак толкова уютен вече, а номера Пари нема, действайте изобщо не минава. Не че нещо, ама няма кой да действа, щото хората ги уволнихме повечето, а пари... Трудна работа!!!  Да не говорим, че при сегашните условия вече всички далеч не са чак толкова велики, колкото когато работата си вървеше, банките кредитираха, клиентите си плащаха и ако някой не го устройва цената го пращаш да пасе трева, защото след 5 мин ще се обади следващия.  А сега, ходиш и викаш: "Хайде купете! Останаха 31 апартамента във Флоримонт Младост! Само за 699 евро/м2" Хайде да видим сега как се ръководи строителна фирма и как ще успеем да се задържим на пазара, като нищо, ама нищо не разбираме от строителство!  Ами няма да се задържите! И е крайно време да се остави работата на професионалисти! Не на телевизионери, майонезено-млечни босове,бивши министри и всякакви други подобни. 
Ако не друго се надявам кризата да подейства отрезвяващо!  Щото засега положението не е толкова зле, стига новите да не го сбагясат съвсем, че се чуват непрекъснато разни нови предложения, като напр. част от фискалния резерв да отиде в Търговски банки, щото лихвата била по-висока! Само да не финансираме частни дългове с държавни средства, щото все пак да не забравяме къде живеем!
Надявам се да подейства отрезвяващо на всички, които си бяха сложили розовите очила и се самозабравиха в стремежа си да трупат милиони! На тези, които си мислеха, че вечно ще продават  на цени 4 или 5 пъти над себестойнстта и срещу това няма да предлагат добро качество - я ще си спестим арматура, я бетон, я ще вземем ей тия мангали тука да лепят плочки, нищо, че не знаят как на кого му дреме!  И на тези, които смятаха, че незаменими хора няма и се чудеха какви изисквания да поставят!
Едно единствено нещо обаче ми се струва никога няма да се промени в нашата мила родна страна - Корупцията! Понякога си мисля - да вземем да я узаконим , че поне да си знаем къде колко! Е, в последно време и те си понамалиха тарифите.Така е, така е: ОСКУДАЦИЯ!


Тагове:   ново,


Гласувай:
2




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: pergynt
Категория: Бизнес
Прочетен: 10280
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930